OGŁOSZENIE Wójta Gminy Chodel
z dnia 14 października 2020 roku.
w sprawie wprowadzenia ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Gminy w Chodlu w związku z epidemią wirusa SARS-Cov-2.
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U z 2020 r. poz.713, w związku z § 24 ust.1 i 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U z 2020r poz. 1758 ) informuję że:
1. Od dnia 14 października 2020 roku wprowadzam czasowe ograniczenia w zakresie bezpośredniej obsługi interesantów w Urzędzie Gminy Chodel.
2. Obsługa interesantów odbywać się będzie:
- zdalnie za pomocą środków komunikacji elektronicznej e-puap : nr skrytki pocztowej- 2g9fnhd18c,
oraz poprzez skrzynkę poczty elektronicznej Urzędu Gminy :
sekretariat.chodel @eurzad. eu ,
- poprzez złożenie dokumentów do wystawionej urny, w korytarzu w wejściu do budynku Urzędu Gminy, które będą podlegały 24 godzinnej kwarantannie,
- z pracownikiem merytorycznym urzędu po uprzednim telefonicznym skontaktowaniu się z tą osobą.
- poprzez telefoniczny kontakt na numery telefonów:
– sekretariat nr [81] 827 73 10
– sekretariat fax [81] 827 73 11
– Urząd Stanu Cywilnego [81] 827 73 23 i 24
– inwestycje [81] 827 73 21 i 22
– podatki [81] 827 73 18
– obsługa szkół [81] 827 73 16
– odpady komunalne [81] 827 73 17
3. W zakresie wykonywanych zadań publicznych przez Gminę (Urząd Stanu Cywilnego, Dział Budownictwa) obsługa interesantów odbywać się będzie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego, po uprzednim telefonicznym skontaktowaniu się z pracownikiem USC lub budownictwa.